ZZP BackOffice

Meer dan alleen administratie

Het administratiekantoor van Globius wil meer zijn dan alleen de partner in administratie en belastingen. Als administratiekantoor zorgen wij ervoor dat de ondernemer zich kan richten op zijn primaire belang, ondernemen in zijn vakgebied. Wij passen ons dus aan zodat we voor de ondernemer een optimale situatie creëren.

Door jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling kunnen wij ook meer bieden voor freelancers. Deze tak van dienstverlening hebben wij Globius BackOffice genoemd. Zonder personeel aan te nemen toch het gevoel dat je een eigen ondersteunende afdeling hebt!

Onze dienstverlening past zich dus aan op de wensen van de klant.

  • Wil je zelf je administratie voeren en wil je alleen advies of een jaarlijkse controle?
  • Wil je dat wij je belastingaangiftes verzorgen?
  • Wil je dat wij alle facturen voor je inboeken?
  • Wil je dat wij zelfs je verkoopfacturen maken, versturen en innen?

Dat is allemaal mogelijk! Globius BackOffice houdt zelfs niet op bij het verwerken of controleren van je administratie en het doen van je belastingaangiftes. Het is ook:

  • Ondersteuning bij het afsluiten van overeenkomsten met je opdrachtgevers;
  • Opstellen en versturen van je verkoopfacturen op basis van je urenregistratie;
  • Het voeren van debiteurenbeheer zodat je geld snel op je bankrekening staat;
  • Het opstellen van (tussentijdse) rapportages;
  • Advies en reminders over belasting, bankzaken, verzekering, hypotheek, pensioen en alle andere zaken die voor jou als freelancer van belang zijn!

Alles is mogelijk. Persoonlijk contact, sparringpartner zijn en meerwaarde bieden, daar gaat het ons om! Dit alles zonder onverwachte facturen. We maken vooraf duidelijke afspraken per uur, maand, kwartaal of jaar zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Neem contact met ons op om te kijken wat we voor jou persoonlijk kunnen betekenen.